loading...
بهترین وبلاگ دانلود بازی.تصویری.roseta....... بالینک مستقیم
ahmad بازدید : 27 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)
VGX جوایز اسپایک تلویزیون برگزار خواهد شد این شب ، با آوردن آن تمام انواع اخبار، آغاز بکار ، تریلر و اطلاعیه ها . VG247 خواهد شد ارسال خبر از رویداد آن را به عنوان به طور معمول اتفاق می افتد ، بنابراین شما می خواهید به نگه داشتن چشم در این صفحه .

در حالی که چند چیز تغییر کرده است برای جوایز نشان می دهد در این سال - به طور عمده به نام تغییر به خوانش پریشی نام مورد پسند - برخی از چیزهایی که ثابت مانده اند : توسعه دهندگان به روی صحنه آمد تا در مورد بازی های خود را همانند char، تریلر جدید نشان داده خواهد شد ، و چند افراد مشهور ممکن است توسط پاپ برای گفتن سلام .

بزرگترین تغییر به غیر از نام، این است که چگونه نشان می دهد خواهد شد در این سال ارائه شده است: از آن خواهد شد در اسپایک تلویزیون پخش نشده ، اما به صورت زنده ، جریان در وب سایت های مختلف Viacom است متعلق و از طریق ایکس باکس یک، ایکس باکس 360، پلی استیشن 3 ، حرکت یا کشش ناگهانی ، از Hulu ، یاهو، و بخار .

VGXLIVE.com ، ComedyCentral ، MTV ، MTV2 ، BET و GameTrailers : در اینجا لیستی از وب سایت های Viacom است که در آن شما می توانید جریان تماشا کنید .

تغلیظ ساعته ویژه تا دوشنبه نشان داده نمی شود، برای بیننده جریان اصلی . در عوض، پارسه اخذ خواهد شد سه ساعت زندگی می کنند جریان به دلیل است که " دقیقا همان چیزی پارسه " ، خواستار توجه به جف Keighley .

" بازی کرده اند به ما گفت که آنها می خواهند مطالب بیشتری ، اخبار ، توسعه دهندگان بیشتری بر روی صحنه ، جوایز ،" او چند ضلعی است. "این سال من فکر می کنم این فرصت با همه این سیستم عامل های دیجیتال جریان را نشان می دهد برای پرنیان هسته وجود دارد. در گذشته، آن همیشه در این نوع از ازدواج اجباری بین آنچه پارسه می خواهید و آنچه به عنوان یک رویداد بزرگ ، دو ساعت تلویزیون نشان می دهد کار بوده است.

"ما استفاده می شود برای به زور وادار این کارها با هم . در این سال ما در حال تلاش برای گفتن ما نشان می دهد برای مخاطبان اصلی این است که جریان نشان می دهد در روز شنبه ، و پس از آن برای بینندگان جریان اصلی بیشتر است یک برنامه تلویزیونی ساعت شما می توانید در اسپایک در دوشنبه تماشا است که رفتن به شما می دهد وجود دارد برجسته .

"شما ممکن است بخواهید برای دیدن نسخه ی نمایشی ده دقیقه از [ تیم دو نفره زیبا در ] شافر در livestream ، اما شما ممکن است علاقه مند به دریافت اخبار خود را و دیدن یک دقیقه از آن را در روز دوشنبه . "

بنابراین، باید آن وجود دارد . سه ساعت است. به یاد داشته باشید ، شما برای آن پرسید.

از آنجا که از تغییر، پوشش ما در حال رفتن به محل کار کمی متفاوت در این سال : به جای نشستن روی تخت، به تماشای نمایش بر روی اسپایک تلویزیون و نوشیدن شراب در حالی که تویت اتفاقات و اضافه کردن در گوشه های عجیب و غریب یا دو ، من به جای در است میز کار من پوشش آن را به عنوان به عنوان بهترین من می توانم با این headcold bleeping عظیم. بنابراین، هیچ تویت مست و خواستار آن را " VAG " جایزه این سال من می ترسم.

شما می توانید از طریق حساب توییتر VG247 به دنبال همراه و دوباره به این پست که شما را با روکش یک بار آن را تمام شده است ارائه می کنند.

همه اخبار شکستن و تریلر هنوز هم در مقاله جداگانه نوشته شده به عنوان من معمولا این کار را انجام . باید یک فیلم ویدئویی کشیده - به عنوان همیشه اتفاق می افتد - از آن خواهد شد با نسخه رسمی جایگزین یک بار آن را منتشر شد . به احتمال زیاد در روز بعد هنگامی که برنا را ثبت می کنید

بسیار کمی از خبر انتظار می رود که در این مراسم نشان داد :جنوب پارک جدید : چوب از ویدیو حقیقت خواهد شد مت استون و تری پارکر پرده برداری کرد ، یک نگاه تازه در عنوان رشته مهندسی U آینده خواهد شد از Reggie خود را نشان داده شده است . نسخه قطعی : - که یکی از آنها به احتمال زیاد توم ریدر است وحشی شکار و دو تریلر از شرکت Square Enix : غیره ، اولین ظهور جهانی Titanfall ، کوانتومی شکستن، سن شکسته ، در حال مرگ نور، بخش تام کلنسی ،نویسندگان 3 شامل خواهد شد.

آسمان بدون مردان، بازی بعدی را از استودیو جو خطر خوش بازی، به عنوان خواهد شد بازی سخن چین از پستی شاپ سازگاری بر اساس این کتاب نشان داده شده است . اوه، و جوایز خواهد شد دست نیز هست.

تمام این ضربات را در کمی بیش از سه ساعت به بعد از زمان، بنابراین مطمئن شوید و دوباره به اویختن با من .
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما چه کنسولی را می خرید
    بهترین بازی سال2013
    نظر شما راجب سایت چیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 426
  • بازدید کلی : 9,516